Am I Back?

09:26

SPECIAL POST


PT: Olá pessoas lindas!

O meu ultimo post no blog foi em 2012... 2012 vejam só!
Estou a pensar em voltar a estar activa no blog mas desta vez para fazer algo que sempre quis.. um Blog de moda e maquilhagem.
Não, não vou apagar nenhum dos posts anteriores porque fazem parte da minha história e para já não tenho coragem mas daqui a diante vai ser diferente.

Espero que gostei e espero conseguir atingir os meus objetivos para este blog. :)

Vamos ver no que dá! Até ao próximo post!

EN: Hi beautiful people!
My last post was in 2012! How is that possible?
I'm thinking about writing again because I would love to have a fashion and beauty blog!😍 
No, I'm not going to delete any of my old posts because it makes part of the story of my life ahah.

I hope I can reach my objectives with this blog and I hope you like it!

With love, Mafalda Costa.




p.s: Every post which says "Special Post" will be written not only in Portuguese but also in English. Any other post you have to translate. Sorry for my bad english! ahah :) 

  ♥ xoxo, Mafalda   

--------------------------------------------------------------------------

You Might Also Like

0 COMMENT(S)

Instagram

@mafaldaccosta @bymafaldacosta